21 Οκτωβρίου 2010

Α16

Τα όρια ανάμεσα στη λογική και την παραφροσύνη. Η άνιση πάλη με την ψυχική νόσο. Η προσπάθεια μιας καλλιτεχνικής ιδιοφυίας να κρατηθεί στη ζωή. Ένα ποίημα αφιερωμένο στη σπουδαία Βρετανίδα δραματουργό εμπνευσμένο από την παράσταση «4.48 Ψύχωση» που σκηνοθέτησε το 2001 η Ρούλα Πατεράκη…

                                             


Sarah Kane
(Photo courtesy of http://www.iainfisher.com/kane/)
                                                                   

Α16

                                                    
                                         (Στη μνήμη της Sarah Kane)

Ουρλιάζω μέσα απ’ το χαρτί.
Οι σκέψεις βγαίνουν σωρηδόν από μέσα μου
προκαλώντας έναν αφόρητο πόνο.
Οι λέξεις δεν αρκούν για να αποδώσουν
αυτό το ύπουλο παιχνίδι που παίζει το μυαλό μου.
Γραφώ σε στιγμές διαύγειας αυτά που σκέφτομαι όταν παραληρώ
κι υστέρα τα σκίζω για να μην τα δει κανείς.
Σκοτάδι παντού.
Δεν ξέρω αν κοιμάμαι ή αν είμαι ξύπνια.
Συνέχεια βλέπω να με τριγυρίζουν γιατροί.
Καταπίνω δεκάδες διαφορετικά χάπια.
Ατέλειωτα milligrams αποτυχημένης θεραπείας.
Είμαι μόνη. Γι’ αυτούς είμαι άλλη μια ψυχωτική.
Ένα ολίγον έκτακτο περιστατικό.
Με επιτηρούν διαρκώς αλλά κάποια στιγμή
θα βρω την ευκαιρία να τους ξεφύγω.
Η παραμονή μου εδώ σύντομα θα ολοκληρωθεί.


Το εισιτήριο της παράστασης

Δεν υπάρχουν σχόλια: