Σάββατο, 8 Νοεμβρίου 2014

ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΔΕΡΙΖΙΩΤΗ - ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Παρουσιάζουμε σήμερα τρία νέα ποιήματα της Ιφιγένειας Δεριζιώτη. Περισσότερα για την ποιήτρια εδώ και στο προσωπικό της ιστολόγιο.



24/12/2012

Πήγα προς τον καθρέφτη για να ετοιμαστώ,

έβαλα μάσκαρα με χρώμα χαμόγελο κραυγής

και μαύρο μολύβι ματιών, μα τελείωσε

και από εδώ και πέρα θα βάζω λευκό.

Ντύθηκα με το κόκκινο παντελόνι,

έφυγα και πήγα ψηλά ψηλά,

ως τον πυθμένα του ουρανού.

Άφησα πίσω μου μία νεογέννητη γριά

με κάτασπρα (πλέον) μάτια

και μία μεθυσμένη πληγή

να ξαναβάφει κόκκινο το παντελόνι.


1/1/2013

Θέλω να βγω στο δρόμο ντυμένη,

γδυμένη από σκέψεις και πράξεις που βαφτίστηκαν λάθη.

Με λευκή δαντέλα θηλιά στο λαιμό,

με μαύρο πετσί λουστρίνι,

να καθρεφτίζει του ουρανού τα πιο μύχια πάθη.

Θέλω να βγω στο δρόμο ντυμένη,

με μία ομορφιά στο σβησμένο πρόσωπό μου.

Γερά να κρατώ της πρόποσης το ποτήρι,

για ένα πλήθος ψυχρό μυωπικό,

γευόμενη τα φιλιά του Ιούδα στο λαιμό μου.
 


1/3/2014

Θα έρθει μία εποχή που (το) ΕΣΥ (του εμί)

θα είσαι εκεί και εγώ εδώ,

θα γλύφω τις σπασμένες αλυσίδες,

χαρακωμένος ο λαιμός απ' την προσπάθεια...

και τώρα να...μου λείπουν τα δεσμά μου.

(Είδες τι σου είναι ο άνθρωπος;)

Ξεπέζεψα από τα σύννεφά μου,

λες να έχει έρθει ήδη η εποχή;

Αντιρρησίας αιθεροβάμων,

το μέσα σπαρταρά φτύνοντας και

θηλάζοντας πηγμένο αίμα,

κοινωνικό γίγνεσθαι υποκειμενικού θανάτου.
  

Eat my Flesh (Μολύβι και μαρκαδόρος σε χαρτί)

Δεν υπάρχουν σχόλια: