22 Οκτωβρίου 2023

RISING FROM THE ASHES

Αγαπητοί φίλοι και συνοδοιπόροι (παλαιοί και νέοι),

Αποφάσισα να ασχοληθώ εκ νέου με το παρόν ιστολόγιο. Λόγοι οικογενειακοί και προσωπικοί με υποχρέωσαν να το εγκαταλείψω για σχεδόν μία δεκαετία. Παρότι οι επαγγελματικές και οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν πλέον να έχω μία σταθερή παρουσία, ευελπιστώ ότι θα μπορέσω να πραγματοποιώ κάποιες αναρτήσεις με σχετική συχνότητα σε ακανόνιστα, όμως, διαστήματα.

Επειδή αυτό το ιστολόγιο δεν φτιάχτηκε αποκλειστικά για την προβολή του δικού μου έργου αλλά και για να προβάλλει και άλλους, κυρίως νέους/ες και πρωτοεμφανιζόμενους/ες ποιητές/ποιήτριες, απευθύνω ανοικτό κάλεσμα σε όποιον/α το επιθυμεί να μου στείλει το έργο του/της, προκειμένου να το δημοσιεύσω. Θα χαρώ πολύ να ξαναβρεθούμε με παλιούς γνωστούς και φίλους αλλά και να γνωρίσω νέους δημιουργούς.

Είναι αυτονόητο ότι το παρόν ιστολόγιο είναι ανοικτό για την προβολή λογοτεχνικών περιοδικών (με έμφαση στην Ποίηση), για παρουσιάσεις ποιητικών συλλογών και για ό,τι άλλο συναφές.

Στείλτε μου, λοιπόν, οτιδήποτε θεωρείτε κατάλληλο με βάση τα παραπάνω στη νέα μου ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας.

Alea jacta est!

 
  
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: